fort. porrparty :P

jo ni. jag gick på vårt så kallade porrparty. Om sanningen ska fram så bjöd nog värdinnan hem oss bara för att få visa sin nya klädsel. Kan kanske lägga upp en bild på den sen ^^

Men det var väldigt kul iaf. Vi spelade lite Guitar Hero, åt sallad och spelade det gamla hedeliga Saning eller Konsekvens :P Det är konstigt va mycket smaskens man inte visste om sina vänner.

jag kanske ska nämna att S inte ingår i detta kompisgäng utan det här är en grupp tjejer som jag har känt sen lågstadiet och vi är väldigt öppna för varandra. Om detta inte var fallet så skulle jag nog inte gå på en sådan tillställning. Jag är ganksa blyg och skulle känna mig lite illa till mods skulle jag tro.

Jag ber också om ursäkt om inlägget känns lite flummigt, timman är sen och jag ska precis gå och lägga mig ^^

Jag kanske lägger ut lite bilder sen, dock inget på mig :P

natti // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0