Gamla inlägg

Ja det var ju ett tag sedan jag och A startade den här bloggen nu, vi har hunnit med att skriva ganska många inlägg faktiskt. Jag roade mig just med att läsa igenom dem och kunde inte hålla mig för skratt då jag läste detta: "Aja, jag håller tummarna för att Bills röst håller i många långa år. Det skulle vara så typiskt om typ Georg vrickade fingret nu. Må alla deras otursdagar vara över. Så att jag kan heja på när de tar över världen ^^"

Varför vet jag inte men jag tror att det har med Georgs eventuella fingvrickning att göra, jag har ingen aning om vad jag fick det ifrån det liksom bara fanns där x) I övrigt låter de som om jag förespråkar någon slags sekt, hm inte helt osant kanske ^^



// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0