Genom Monsunen

Ja, jag sitter här som en dränkt katt, det spöregnade och blåste som fan när jag sprang från bussen. Och nu skiner solen utanför x) Läste just på THA (Amerikanska Tokio Hotel forumet) ett inlägg som var skrivet av Kenza. Hon skrev att hon hört utav en kompis att vi hade snackat skit om henne där och kallat henne hora bara för att hon sett TH i Toronto. Jag kunde inte låta bli att skratta ^^ Jag undrar varifrån hon fått det, ingen sådan tråd har existerat, det intygade till och med moderatorerna. Det roligast var hur hon avslutade inlägget "Kenza (the modell)" Som om folk känner till henne där, visst det finns svenskar där men det kändes lite divigt att skriva så. Visst om det hade stått Pamela Anderson (the modell) eller Cindy Crawford... Eller Tyra Banks. Men Kenza hade ju lika gärna kunnat skriva Kenza (the schoolgirl). Aja det var allt från mig för tillfället ^^




// S (regndansaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0