God morgon

För det är det väl nu? Jag kom just hem från en fest som var sådär. Träffade många gamla kompisar som annars ignorerar mig och det kändes mysko. Sedan försökte pappa och hans tjej lura i mig massa sprit, det lyckades de inge bra med. Sen gick jag hem ensam förbi en mörk skog mitt i natten med bara musik som sällskap och nu sitter jag här. JAg tänkte poå det när jag träffade de gamla kompisarna, hur annorlunda jag är när jag är med dem. Vilken roll jag går in i. Jag känner mig sämre och fulare än dem, konstant. Varför är det så? VArför har vissa människor en sådan innverkan på mig? JAg vågar liksom inte vara riktigt mig själv, eller kanske är det det jag är men att det inte funkar. Jag är inte som dem och det funkat liksom inge bra, jag känner mig hela tiden obekväm. Men nu är jag iaf hemma och imorgon blir det grillmys med A och massa fler som jag mår bra av att vara med.


Sov sött


//S

Kommentarer
Postat av: A

hej snuttan :P va konstigt att vi båda skrev ett inlägg så här sent, det brukar vi ju inte göra ^^ Måste bara säga att jag också blir en helt annan person när jag är med mina "äldre" kompisar. Jag vill inte låta dum men jag känner mig oftast smartare än dom och mindre utseende fixerad eller vad man ska säga.. äh du fattar :P Puss

2008-06-07 @ 01:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0