God morgon

hej på er :)

Jag är en sån människa som för det mesta vaknar på regelbundna tider. Till exempel vaknar jag alltid kl 6 på vardagar och kl 10 på helger. Om jag inte skagöra något speciellt och har ställt klockan. Men i morse vaknade jag inte förrän klockan halv 12, vilket jag tycker är väldigt sent. Så det känns som jag har missat en stor del av dan. Men aja. en annan sak som förvånade mig var att min lillebror var hemma Klockan halv tolv en vardag då han borde vara i skolan. Men ja det visade sig att han hade ledigt just idag ^^ Jag som såg fram emot en ensam hemma dag. Men det får bli i morgon.

kram // A

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

det lär härligt :) Själv har jag inga planer alls, tänkte ta dagarna som dom kommer :)

2008-06-09 @ 13:39:07
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0