hallo

Hej på er. Jag har nyligen lämnat Agnes vi bussen så att hon kunde ta sig hem :) Hon har nämligen sovit här idag. Igår spenderade jag största delen utav dagen på stan med Hanna och Pierre, vi letade runt efter present till min pappas tjej, Madde. Det slutade med tre par trosor och ett halsband, tråkigt men vad honb önskade sig ^^ Sedan mötte jag Agnes så kom Madde och hämtade oss så åkte vi hem till min pappa där vi firade med glass och jordgubbar. Jag och Agnes spelade sedan Guitar hero och tittade på tv. Det blev slutet på Scary movie tre och två sex and the city avsnitt. Tyvärr verkar jag ha blivit mer förkyld under natten för jag är helt slut i hela kroppen. Så nu ska jag ta och titta på gårdagens ThTv och sedan ska jag lägga mig i soffan med en kopp te.



Ha det bra


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0