Hej hopp

Igår var jag och A på lite grillmys med några kompisar, jättkul :) och nu har hon åkt hem och lämnat mig med mitt pluggande, trots att det är sommarlov har jag en uppgift kvar ^^ Men snart så ska jag nog vara klar iaf. Jag ville bara delge ett mycket fint citat som jag nyss hörde. Något som alla borde få höra.




"You know, there are situations in life where we don't really know how to carry on, and then it's good to have a friend to lean on... But then you hear about a person who has no one. And you wish you could have been there to whisper in his ear " Believe in you, believe in life, believe in tomorrow. I am here for you. Don't jump!" -Bill Kaulitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0