Helt slut

Åh jag är helt slut. Idag har jag efter skolavslutningen städat hela dagen, efter mysig fika med vännerna så klart. Sedan har jag hjälpt mamma med hennes fest som pågår fortfarande, och sedan har det varit filmmys med syrran och nagelfixing. Jag ska nämligen på två fester imorgon, en för mamma och en för lite mer avlägsna släktingar. På den andra festen är det iaf tema svart och vitt. Så jag var tvungen att fixa mina skabbiga naglar ;P Sedan ska jag till en kompis på lördag och grilla så jag kommer nog inte få en lugn stund :) men det är kul att ha saker att göra. Nä, ska kolla runt lite på internet innan jag kryper till kojs


ha en bra natt, eller morgon blir det väl ;P


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0