I natt hade jag en underlig dröm

Jag drömde att jag fick en stroke Oo Det blev nåt fel på min hjärna så jag kunde inte prata, och inte röra mig. Jag bara låg där på sjukhuset  och min pappa satt och grät brevid ^^  Det var jätteläskigt eftersom det kändes så verkligt. HUrsomhelst blev jag långsamt bättre och det första jag sa va: "Ge mig Harry Potter!" Pappa blev jätteförvånad och undrade om jag ville ha bok, film eller tv-spel. SÅ jag svarade bok och la till: "iPod, måste ha Tokio Hotel!". Jag fick vad jag bad om och blev frisk x) det som förvånade mig mest var att det bara var pappa som var där. Och jag frågade inte efter varesig mamma eller någon annan i min familj x) weird. Men jag drömmer ju iofs bara weirda drömmar så ingen är väl förvånad :P



Drömmer ni också knasiga saker??



//

Sara

Kommentarer
Postat av: robiN

smshistorier.se kolla in den sidan du... har man inget bättre för sig så finns det alltid nått skojj att läsa där haha :P

2008-06-23 @ 11:28:28
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0