I väntan på A

Sitter jag här och filosoferar eller nåt. Är sugen på att äta nåt men är inte tillräckligt hungrig så jag distraherar mig med att skriva i stället. Har just snackat med någon randomkille på msn, känns grymt onödigt eftersom det inte är någon jag känner eller är intresserad utav känna, han sa inget kul alls så det var bortkastad tid. Syrran har kompisar här så de lever rövare, nej då. De håller sig lugna och snälla på hennes rum så jag kan spela musik på hög nivå ^^ Just nu är det Aerosmith, lite sådär lagom bra. Vädret är helt galet, det växlar mellan ösregn och solsken.

Tidigare försökte jag hitta nån intressant blogg men det var oerhört svårt, om ni har nåt bra tips kan ni ju skriva här, gärna någon som är olik alla andra som ligger på topp ,de har en tendens att kännas likadana.


// S

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, jaaa ;P

haft en bra dag?

2008-06-11 @ 15:17:15
URL: http://minafinaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0