Kenza

Jag kanske inte har nämnt det så mycket men jag brukar faktiskt titta in på Kenzas blogg lite då och då. Mitt första intryck var att hon faktiskt verkade vara en helt vanlig, tjej vars framgångar inte hade stigit henne åt huvudet. Jag hittade henne på THF och var glad att hon förespråkade Tokio Hotel på ett så positivt sätt. Efter ett tag började jag dock bli lite irriterad på henne. Hon verkade faktiskt tycka att hon var bättre än oss andra. Använde sina kontakter för att få sånt som hon ville ha. SKa jag vara ärlig så hoppades jag faktiskt att hon inte skulle få sin-så-hemliga-dröm uoppfylld. Kanske av ren avundsjuka jag vet inte. Jag skrattade också åt henne då hon skrev ett inlägg på THA (Tokio Hotel America) där hon anklaget folket där för att snacka skit om henne, något som aldrig ens skett. Hon avslutade även sitt lilla inlägg där med "Kenza (the model)" och det var det som fick mig att skratta. Visst det finns svenskar där men det kändes överdrivet och uppmärksamhetssökande som fan.

Dock kan jag inte låta bli att inte förknippa henne med det här längre. Jag har läst hennes senaste inlägg på bloggen och jag lider med henne. Jag har ingen aning om vad det är som har hänt, men jag förstår att hon mår väldigt dåligt. Många klagar på hennes blogg och jag fattar inte varför, gillar ni inte, läs inte. Det är hennes blogg och hon skriver om det hon vill. Hon verkar dock tappa läsare och det tycker jag är sorgligt. Kanske läste folk hennes blogg för att hon såg ut att ha drömlivet. den söta hunden, det vackra utseendet och ett intressant liv. När hon till sist erkände att hennes liv inte var perfekt, då var hon inte kul längre. Kenza är bara en människa, inte alls olik oss andra. Idolisera henne inte men klanka inte på henne heller.




// Moralkärringen Sara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0