Mer detaljer om "Fem Fakta".

Det verkar som jag var lite otydlig när jag beskrev hur man skulle göra denna kedje-lek så jag ska försöka beskriva lite tydligare. Om det är något som är otydligt så säg till!!

Om ni får en kommentar om att ni är "taggade" så betyder det att någon som har skrivit fem fakta på sin blogg vill att ni ska göra detsamma. Då ska ni skriva ett blogginlägg där ni delar med er av fem olika fakta som ni tror är intressanta för läsarna. Ni ska också i samma inlägg länka till den bloggaren som taggade er och vilka fem bloggare ni vill tagga.

Till exempel:

1. jag är rädd för mörker.
2. jag har 100 kusiner.
3. bla bla bla
4. bla bla bla
5. bla bla bla....

Jag blev taggad av:
www.kritisera.blogg.se

Jag vill tagga:
www.exempel1.blogg.se
www.exempel2.blogg.se
www.exempel3.blogg.se
www.exempel4.blogg.se
www.exempel4.blogg.se

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0