Morgon :) :/

Jag år grymt trött så jag vet inte varför jag är så himla trött, eller jo det vet jag. Jag håller nämligen verkligen på att bli sjuk :( Är helt täppt och vaknade med ont i halsen. Det suger! Inte för att jag ska göra nåt speciellt men man vill ju vara frisk när man är ledig. Så nu blir det en kopp te och eventuellt en macka för att jag ska piggna till lite. För det måste jag.


Igår hittade jag en skitkul sida där man kan lära sig språk gratis. Så i går morse hade jag tre lektioner i Tyska, Ich bin nich alt. ich bin jung. ja och så typ ^^ haha så nu ska jag väl tyska vidare lite. ^^ För tyska är så mycket lättare och roligare än franska.


Igår så var Hanna här, först var vi inne sen var vi ute och käkade chips och choklad och drack sprite som en liten pick-nick typ. Sedan såg vi på project runway, fotboll, Sex and the City och Next. Kul kul :)



Nä nu ska jag drick lite te


kram


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0