mys i halvrent rum :P

Hehe ja, precis som rubriken sitter jag här och myser i mitt rum. Jag har redan tröttnat på städningen och låter allt va i några timmar.

Jag sjävl störs inte av min oreda, och egentligen är det inte så stökigt. Det är mest kläder som ligger framme, och lite annat. Men iaf så får jag alltid ett städryck när jag har varit hemma hos nån. Antingen hos någon som har det otroligt städat eller väldigt smutsigt. Då kan jag inte låta bli att städa, tänker antingen " Ååå va snyggt, så här rent och snyggt vill jag också ha" eller "Usch vilken svinstia, jag tänker aldrig ha det såhär". Igår var jag iaf hos Hanna som hade det jätte rent och ordingsamt i sitt rum och ja........


Så nu planerar jag och papps att ändra lite i mitt rum, lite nya förvaringsystem och så^^ Får se hur det blir :)

/ Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0