Natascha Peyre vs. Pernilla Wahlgren

Jag läste igår i aftonbladets bilaga som jag just nu inte minns namnet på ^^ Att ett bråk pågår mellan NP och PW. PW kritiserade tydligen tjejer som NP på sin blogg. Hon hävdade att de var otroligt mediakåta. Hon nämnde aldrig NPs namn men hänvisade till de blonderade, storbystade tjejerna som lät tidningar vara med och fotografera dem precis efter att de tagit ut sina silikoninlägg. NP kände sig då utpekad eftersom det bara är hon och Elita Lövblad som har gjort så. Hon skrev då om det på sin blogg där hon gick till anfall mot PWs utvik som skedde då hon var en medelålders kvinna med barn, hon hävdade att PW själv är mediakåt.


Jag tycker att hela bråket är rätt löjligt men jag kan ändå inte låta bli att för ovanlighetens skull stå på NPs sida. Jag ogillar nämligen PW skarpt ^^ Hon anser att hon är bättre än andra, dte är ganska uppenbart. Hon ville tex inte medverka i så ska det låta om hon var tvungen att sjunga med Brolle Jr eftersom endast hennes bror Nicklas var tillräckligt bra för henne. Urlöjligt eftersom Brolle är bättre än de båda. Jag håller med NP, PW är mediakåt och bör inte kasta sten i glashus.




// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0