Natt

Nu har min kompis gått hem. Hon var härr och vi satt och kollade klipp på kanal fems hemsida ^^ Det var inte den vän som jag skulle träffa egentligen men det var super mycigt ändå.

Hon fyller år i morgon förresten. Vi ska hem till henne och grilla om vädret tillåter. Jag var ute och handlade presenter till henne idag :P Jag köpte spelet "jag har aldrig", ett fat format som en grön blomma och en tvål. Hehe lite blandat men så blir det när man hittar massa saker som man vill ge bort :)

Men nu ska jag sova och försöka hålla mig sval i natt. Det är så krångligt med temperaturen nu tycker jag för det är för varmt med täcke men obehagligt utan. Det blir för kallt med öppet fönster så det vill jag inte heller ha .. Aja jag blir aldrig nöjd iaf :P

Men Natti :) // A

Jag måste lära mig att hålla mig till ett ämne per inlägg ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0