seg dag

Hej på er. Om det är nån som läser ;P Jag är fortfarande hängig men måsr bättre än igår. Jag är ensam hemma med pappa så jag har städat min garderob, scheisse vad skit det fanns där inne. Idag ska jag bara ta det lugnt och glida runt här hemma. Det är lite tråkigt eftersom jag inte har något kul att skriva om.

Igår gick jag och la mig vid nio efter att ha tittat på någoin halvtråkig eneglsk deckare och en massa annat skit som jag inte ens minns. Jag sov iaf 12 timmar ganska drömlöst.


Hoppas ni har en bra och roligare dag än jag


// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Krya på dig gumman :/ Vill ju inte att du ska bara dålig när vi åker till Göteborg ^^

2008-06-28 @ 22:47:58
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0