Sommarregn.

Nu är det sånt där lustigt väder igen här utanför. Ni vet när det är strålande sol men spöregn. Så jag vill ju inte gå ut för det är ganska kallt men ändå lockar solen. Och samtidigt vet jag att jag har lovat mig själv att jag ska gå ut och gå en timme idag också. 

Så jag sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Försökte skriva en låt ^^ men kreativitet var det brist på och jag får inte tag på mina vänner heller ( har inte ansträngt mig så mycket men ändå :P ).

Vi får väl se vad som hittas på.

// A

Kommentarer
Postat av: Soph

Svar; Tack så mycket! Jag ska försöka uppdatera & jag hoppas att den kommer bli omtyckt ;)

2008-06-15 @ 14:58:22
URL: http://justsoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0