Tagged.com

För några år sedan blev jag medlem på tagged.com. Detta blev jag bara för att en kompis ville det. Men iaf hade jag helt glömt bort det fram tills några veckor sedan.

De har tydligen börjat med något som kallas "Meet me". Det går ut på att man ska sitta och välja Ja eller Nej på olika användare genom att kolla på profilfoton. Hänger ni med ?? Man ska alltså säga om man vill träffa personen på fotot som visas eller inte.

Detta är väl okej, jag bryr mig inte men sen så om någon väljer "Ja, jag vill träffa A" så får jag ett mail där det står att någon vill träffa mig. Jag får inte veta vem eller nått utan då ska jag sitta och trycka ja och nej bara för att se om det matchar med någon. Hur mycko som helst. O alla mailen tar massa plats.

Sen värkar det som det bara är massa snusk gubbar som är medlemmar på tagged.com 

Bli inte medlemmar där, det är bara jobbigt.  // A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0