Till A

Hej jag läset just ditt inlägg och vill ge dig ett svar på det. Jag förstår vad du menar med att vi har olika intressen men du är fortfarande min allra bästa vän. Jag har inte litat på någon som jag litar på dig på många många år. Jag hoppas verkligen inte att du tröttnar på mig för jag kommer nog aldrig att tröttna på dig. Visst har jag många nya kompisar som jag har jättekul med men det betyder inte att jag tycker mindre om dig. Jag är så glad att jag har dig och jag hoppas att det kommer att förbli så. Du är den utav mina vänner som betyder mest för mig<3

Kommentarer
Postat av: A

det känns otroligt skönt att höra dig säga det.. eller ja läsa det. Jag tvivlade inte på din vänskap men jag tror att du förstår vad jag menade :) Jag har haft det svårt att lita på och behålla vänner tidigare ( ex, Henrik :/ ) så jag kan bli väldigt försiktig med människor som betyder mycket för mig. Du är den viktigaste <3

2008-06-01 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0