till den lilla andungen :(

Bonjour mes amies :)

Hur är det med er denna morgon? Här är det lite halvt mulet och det blåser as mycket så det blir nog ingen solning idag tyvärr. Men mer tid vid datorn då ^^ 

I morse vaknade jag av att katterna skrek ( har tre så det låter en hel del då ). Jag gick upp för att se vad som stod på och det visar sig att vår hankatt har tagit in en andunge. Det värsta var att den levde och sprang runt. Jag försökte så klart få ut den men katten kom först ocg tog tag i den och sprang ut. Jag försökte springa efter men hann inte. Då nu sitter jag här och är lite dyster för jag vet ju att den inte klarade sig.  Jag tänker på dig lilla andunge <3

/ A 


Kommentarer
Postat av: S

Aw stackars :/

2008-06-10 @ 11:58:32
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0