Tokio Hotel-sms

Först av allt ska vi förklara vad vi menar med detta. det är nämligen så här att S har en vän som är lika Tokio Hotel-nördig som  hon är. Eftersom de båda är ytterst speciella *host konstiga* så har detta resulterat i många "vackra" sms-konversationer. Dessa sms publiceras härmed ( de som sparats sen första början )


Natten 12-13 april så var vännen, H på besök hos S och skulle cykla hem sent på natten. S bad H att skriva ett sms när hon kommit hem.
00.08 13 april 2008
H :  "JAG LEVER!"
S:  "Så du stötte inte på någon läskig Georg där ute?"
H:  "Nej, men i min säng ;)"



10.18 16 maj 2008
H: "LÄNGE LEVE GEORG!!!!" 



16.40 23 maj 2008
H: "Georg ser dig"



Efter en konversation om Bills nya frisyr så instruerade S hur H skulle hitta en bild på detta. Och se själv.
13.38 25 maj 2008
H: "Jag hittade nu. Men va fan! Det va ju värsta tråkigt ju, jag blir ledsen å vad har han på sig? Dumma Bill! Han ser ut som en lyxhora."



S sitter på en morsdagmidda med sin farmor och hela familjen.
21.22 12 juni 2008
H:  "Har du sett hur det ser ut när det är lyxhora-fluff?"
S:  "Ja. Det ser lite ut som en toaborste. Men inte mig emot, jag brukade suga på toaborstar när jag var liten."
H:  "Låter som du har en toaborste fetisch."
S:  "Ja, fast bara använda."
H:  " HAHA! Då vet jag varför du är som du är."
S:  "Men vad är din ursäkt?"
H:  "Min syrra sköt in lådan med gosedjuren under sängen när jag somnade i den. Ibland låg jag där i timmar :P"
S:  "Jasså är det därför du gillar att krypa in innanför Toms kläder?"
H:  "Haha. Japp! Fast jag gillar att vara innanför hans kläder mer :P Inte lika hårigt där :P"
S:  "Jo tack jag vet."
H:  "What?! Inte med min Tommy-boy! Min lilla pojke som var oskuld till igår kan inte ha gjort nått sånt med nån annan."
S:  " Joho Mohahahhahaha!!"
H:  " NEJ! Du har fel. Jag har tagit alla hans oskulder och jag har tagit dom på så många sätt att han inte behöver nån annan"
S:  "Tror du ja Hahaha. Jag brukar ta dom allihopa"
H:  "Vafan ( S:s namn)! Jag låser ju själv låset på hans kyskhetsbälte, tror du inte jag vet vad han gör när jag inte är med?"
S:  "Va? men han har ju varit här."
H:  "Bill låtsas ibland vara han och snor hans kläder när han måste låta vissa delar hänga fritt och dingla:P"
S:  " Men den kåta jäveln får han aldrig nog? Jag brukar alltid ta honom först."
H:  " Men han blir ju avundsjuk när han ser hur tillfredsställd hans bror blir. Tom svimmar alltid efter vårat träningspass."
S:  " Är han den svaga tvillingen?"
H:  " Nej det råkar bara vara så att Tom fick en tuff tjej ;)"
S:  " Eller så är det för att han inte kan träna på sånna där sexiga benlyft som Bill gör"
H:  " Men tänk på att Tom aldrig kan genomföra sina benlyft ordentligt pga hans kläder så vi har en del att ta igen när jag har befriat honom från alla kläder, ;)"
S:  " Haha. Okej. Men nu är vi utmattade här och tänker sova. Så god natt"
H:  "Sov sött och var glada för att vi inte sover i samma hus. För min säng knarrar redan."




Inför en filmkväll. Denna gång så är inte bokstäverna som symboliserar personer för att dölja ens identitet utan det skrevs på detta sätt.
13.24 16 juni 2008
H:  "Har vi bestämt tid för filmkvällen?"
S:  "Vi kan väl ta det kl 4"
H:  " Det blir bra. Jag säger till P och M."
S:  "Bra. Jag säger till A och K. I kunde ju inte, har jag missat nån?"
H:  " B och T kanske? ;)"
S:  "Behövs inte dom ligger redan där hemma och väntar på oss :P"
H:  "Whoho!!!"




Efter en kort konversation om hurvida H har mycket perversa fantasier som han enligt S borde leva ut med sin hårlösa tysk.
11.10 18 juni 2008
H:  "Ja det måste jag. Men även han måste ju få semester. Eller rättare sagt, han om någon måste få semaster. Jag måste ha bränt ut honom"
S:  "Men det är lugnt, vi kan dela medoss av de andra fyra."
H:  "Gud va snälla ni är! Men det finns ju fem personer att använda eller du kanske har Saki helt för dig själv"
S:  "Ja jag och Bill brukar sitta i hans knä ;)"
H:  "Så synd att han inte är tillgänglig. Jag tror att jag ska prova Gustav och hans trummpinne tills Tom är utvilad."
S:  "Nej, Gustav tillhör A. Men du får ta för dig av Georg och Bill eller kanske äckel Jost."
H:  "Jag tar Bill å klär ut honom. Så stor skillnad blir det inte från förrut. Varför ändra på ett vinnande koncept? ;)"
S:  "Du har rätt. Kaulitzcentimetrarna sviker aldrig ;)"
H:  " Kaulitzdecimetrarna ;) Rätt ska va rätt."
S:  "Ja på det området kan de andra slänga sig i väggen"
H:  "Japp de kan aldrig bli lika stora som Bill och Tom"
S:  " A hävdar att de kompenserar det på andra sätt ;)"
H:  "Jag tror inte det jag. Dom kan ju inte ens göra benlyften"
S:  "Nej verkligen inte. Inga kan slå Kzarna"
H:  "Ja Kzarna är magiska man skulle nästan kunna tro att dom hör hemma på Hogwarts."
S:  " Ja då skulle både vi och Ron bli glada. Men A kvider för mycket sex på ett och samma ställe"
H:  "Ja just ja Ron måste jag prova nån gång. Jag kan ju iof ta det i samband med Bill, alla vet ju att det är trevligt. Klappa A på huvet ifrån mig"
S:  "Jag vill också vara med i den dubbelmackan."
H:  "Det låter bra. Vad säger du, ska vi passa på att slänga in Tom också? Jag vet att han skulle uppskatta det."
S:  " Sounds perfect for me."
H:  "Då säger vi så, jag tar hit dom på fredag." 








// A och S


 







Kommentarer
Postat av: Diana

haha galet :P

2008-06-18 @ 18:48:45
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0