vår midsommar.

hej :)

Som Sara redan har berättat så tillbringade vi gårdagskvällen tillsammans med två av våra väner. Vi grillade, köttet blev svart men med lite sås till så var det ingen fara :P Vi kollade på en mysko film som hette Heather eller nått, inge bra jag jag säga ^^

Hmm aja, vi somnade vid 4 och vaknade vid 8 :S men jag tyckte att vi skulle sova lite till så då låg vi kvar till 11 iaf. Om detta var verkligt eller dröm kan jag dock inte bestämma mig för :P

Nu sitter jag iaf hemma igen. Jag har bestämt mig för att städa mitt rum. Jag börjar alltid men orkar inte städa klart så det är bara att köra igång.

Kram // Agnes

Kommentarer
Postat av: Micke, Jennie & Exxa

Trevlig midsommarhelg! :)

2008-06-21 @ 17:00:16
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0