27 dresses

Jag och A var på bio idag. Förhandsvisning av 27 dresses. Det var en väldigt söt film som man mådde bra av :) A lyckades än en gång göra mig på bättre humör. Tack för det. Ibland är man sådär sugen på feel-good filmer och då är det mysigt att se dem med sin bästa vän. Annars är jag rätt låg för tillfället men jag knegar på, livet är för fint för att deppas bort.

Nu ska jag gå och kolla på criminal minds. Tack och hej för mig, lämna gärna en kommentar så kollar jag in din blogg

// S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen har jag funderat på att se. Va den bra? :)

2008-03-28 @ 17:25:38
Postat av: Malin

Den filmen har jag funderat på att se. Va den bra? :)

2008-03-28 @ 17:29:04
URL: http://fritzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0