Min spellista

Eftersom jag nu är lite i farten med att hissa och dissa musik så tänkte jag skriva in vilka de 15 senaste låtarna jag lyssade på i iTunes var+ en kommentar, alltså vad jag egentligen tycker om dem. Jag vill gärna även höra andras åsikter :D

// S

-Don't think of me - Dido     Ja, Dido har en fin röst och rätt så mysiga låtar. Inte min bästa med riktigt okej
-Don't panic - Coldplay       Coldplay har också rätt så hög mysfaktor,lite lagom nedstämt sådär och just den här låten gör mig på bra humör.
- Der letze tag - Tokio Hotel     Det är nog ingen hemlighet att jag älskar Tokio Hotel, underbar musik som man mår bra av. Just denna låt handlar om att ta vara på sin sista dag, att leva vidare som om man hade hela livet på sig. Mycket bra.
- Crush crush crush - Paramore     Rockig, skön låt.
- Breathe me - Sia    En mycket vacker låt med underbar text. Superbra om man vill tycka lite synd om sig själv.
- In die nacht - Tokio Hotel     Mysig, vacker låt om syskonkärlek.
- Grauer alltag- Devilish (Tokio Hotel)     Jag vet inte riktigt vad den handlar om men jag gillar den, jag gillar liksom tempot, dumt förklarat jag vet ^^
- Den döda vinkeln - KENT     Kent är alltid Kent, lite mellankoliskt fint.
- Bring me to life - Evanescence     Vacker text som passar underbart ihop med Amy Lees fantastiska röst och grymt bra musik.
- Schrei - Tokio Hotel     Rockigt med en text om att bryta sig fri. Superb.
-  Wo sind eure hände - Tokio Hotel     Var är era händer? Ser grymt mycket fram emot att se den live. Värsta draget ^^
- Spring nicht - Tokio Hotel     Vacker, kraftfull musik som perfekt understryker en text om att man aldrig ska släppa taget, hoppa. Eftersom det finns hopp, det finns någon som vill ha dig kvar. Att det är viktigt att hålla fast vid den del av dig som inte vill hoppa.
- Hilf mir fliegen - Tokio Hotel     En mycket söt och vacker låt som bör lyssnas på. Jag är grymt ledsen över att den inte kommer att spelas den 3e april. Kom och hjälp mig flyga, låna mig dina vingar. Jag byter dem mot världen, mot allting som jag har. Jag byter dem i natt.
- Reden - Tokio Hotel     Sex på ett hotellrum, nja inte min stil men en kul låt ^^
- With every heartbeat - Robyn with Kleerup     Fin text med fin musik, jag gillar den verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0