NEEEEEEEEEEEEEEEJ

Jag kan inte ens gråta, så hemskt är det. Bill har drabbats av en cysta på stämbanden och Tokio Hotel har tvingats ställa in 1000 hotels turnen och deras turne i Amerika på grund av att han behöver opereras. Jag har sett så fram emot att se dem, i två .... år har jag drömt om det. Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag skulle ha sett dem live på hovet. Jag har tänkt på det varje dag, drömt om det så många nätter. Det finns inget annat band jag någonsin har berytt mig om att se, men jag har älskat deras musik så himla länge... Jag tycker grymt synd om Bill, han kan ju faktiskt inte rå för att han är sjuk och det är grymt många som blir besvikna. Jag hoppas att operationen går bra och att han kommer att kunna sjunga snart igen, både för våran och hans egen skull.

Själv känner jag mig tom, A har skrikit och varit upprörd för min skull men jag är liksom bara apatisk, jag har inte riktigt fattat att det som skulle bli årets höjdpunkt nu inte längre kommer att utspela sig. Men jag ska försöka vara positiv, de kommer att komma hit senare och då kommer vi ha fått längta lite mer. Men jag kommer definitivt att deppa sönder den 3e april... Det som skulle ha varit årets bästa dag.

Tills vidare så säger jag:

Krya på dig Bill och alla vi andra måste hålla modet uppe, det kunde ha varit värre.

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0