Solbränd?

Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Jag ska strax åka utomlands och kommer då bli brun, jag kommer då även tona mitt hår mörkare så att det matchar min solbränna. Jag har nämligen kört med den bleka looken i över ett år och det känns lite konstigt att plötsligt byta. Jag känner mig lite tveksam till det här? Kommer jag att trivas nu när jag är van vid att vara så blek? Ja, det är inte så mycket att göra, brun kommer jag ju bli i vilket fall som hellst. Vilket trivs ni bäst som? Bleka eller bruna?

// S

Kommentarer
Postat av: A

Jag gillar min bleka style :P men jag tycker att du ska köra på och sola som bara den när du åker bort ^^

2008-03-04 @ 16:36:22
URL: http://kritisera.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag skulle jättegärna vilja åka utomlands och bli brun! speciellt nu till konserten ;p

2008-03-05 @ 21:49:14
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0