Bill sjunger igen

I kväll är Tokio Hotels första framträdande sedan Bill Kaulitz operation, vi fans har redan hört honom tala, nu får vi se om han sjunger likadant. De uppträder på en festival i USA och jag hoppas innerligt att någon filmar. Nu kan man snart andas ut, hoppas hoppas hoppas att de inte glömmer bort lilla Sverige, en ny konsert skulle inte sitta helt fel. Jag har lämnat in mina biljetter och snacka om jag skulle bli sur om jag inte får tag på några när de nya isåfall släpps. De gamla skulle ju ha varit värdelösa så själva inlämningen spelade inte så stor roll. Men att inte få nya skulle vara katastrofalt. Aja, jag håller tummarna för att Bills röst håller i många långa år. Det skulle vara så typiskt om typ Georg vrickade fingret nu. Må alla deras otursdagar vara över. Så att jag kan heja på när de tar över världen ^^


// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0