Dagens uppdatering

Hemma från skolan nu. Super skönt. :)

Sista lektionen idag hade vi musik. Jag tycker det är super kul för vi är ett jätte härligt gäng som spelar tillsammans. Men iaf skulle jag och en tjej som heter Linda spela upp en låt som vi ha skrivit på under några veckor. Jag kände ju då direkt att det här kommer inte alls gå bra för min röst är inte på topp just nu. Men efteråt så ville vår lärare att vi skulle fundera på om vi ville spela upp den i skolan bibliotek :P När vi svarade att det skulle bli lite krngligt så tyckte hon att vi skulle skicka in den til melodifestivalen ^^ vet inte riktigt hur mycket av det som var på skoj men det verkade iaf som om hon gillade det hon hörde :) Det känns bra.

Oj va rörigt det blev men det får va , orkar inte läsa igenom vad jag har skrivit ^^

Men jag skriver kanske ett inlägg senare.
Puss
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0