den 13 maj

Jaha idag har jag faktiskt inte gjort så mycket eller ja inget jobbigt iaf.

Dagen började med att jag försov mig med 45 minuter. Så jag vaknade en halvtimma innan bussen skulle gå men jag var bara tvungen att hoppa in i duschen och tvätta håret. Men jag hann med bussen iaf och var i skolan kl 8. Musik stod först på schemat och allt gick bra :)

Sen hade vi nått slags grupparbete men det var ingen som orkade jobba så alla gick o åt ist ^^ Sen efter maten var alla lektioner inställda så jag passade på att gå o ta blodprov och köpa lite godis.

Sen gick jag till H&M där jag träffade S, vi gjorde stan o åt på Donkan.

Och till sist sitter jag här ^^

Lite sammanfattning av dan för er som känner er intresserade :)

Puss // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0