Down the streets for Tokio Hotel

Ok, kom hem rätt sent igår efter mitt lilla äventyr. Var var jag då? Jo jag var på en utav de största fanactions som har dragit ihop. En Italiens tjej kom på idéen och kontaktade Universal som är Tokio Hotels skivbolag, de lovade att de skulle hjälpa henne om hon lyckades fixa ihop slutprodukten. Vad är detta då? Jo det är så här att TH-fans i massor med länder har spelat in filmer till killarna, en liten film från varje land där vi hyllar dem på ett eller annat sätt. Jag träffade ett gäng grymt kul människor i Sthlm igår och tillsammans skapade vi Sveriges bidrag. Detta kommer att klippas ihop med de andra ländernas videosar och skickas till vårat favortiband. Universal har nämligen lovat den här Italienska tjejen att de ska se det. Vårat bidrag har jag hört kommer hamna på youtube och kanske länkar jag det då. Men jag tänker inte säga vem som är jag ;P Alla var iaf jättetrevliga och vi hade väldigt kul. Slutprodukten hoppas jag få se inom kort.


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0