Fräknar i armhålan :P

Åååååå vilken skön dag jag har haft trots öroninflammation ^^ Har suttit ute på baksidan och solat mig. Vanligtvis blir jag väldigt röd eller så får jag ingen färg alls men idag har jag odlat fräknar över hela mig. Till och med i armhålorna bara så att n vet. Knäna fick också sin dagliga fräkendos. Nån mer än jag som älskar sina fräknar ??

Nu börjar jag fundera på vad man ska äta till kvällsmat :/ Skulle vara skönt om mamma kom hem och lagade till något åt oss ungar snart men vem vet var hon håller hus :P nejdå jag vet ^^ Men jag är hungrig ändå, så vi får väl se hur det blir ^^

Kram på er och hoppas att S får till sitt internet snart så ni slipper mina flummiga och tråkiga inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0