god morgon.

hej hopp :)

Känner mig jättee dålig för att jag inte bloggade något igår. Det är så himla mycket plugg just nu så jag hade inte tid helt enkelt. Men nu hade jag lite tid över så jag skriver ett litet inlägg. ^^

Idag har vi en soft dag . Den börja vid 9 då jag ska ta bussen till skolan. Där ska vi ha redovisningar om svenska sthlms författare där uppgiften var att vara s¨kreativ som möjligt, så det ska bli kul att se de andras redovisningar. :P

Efter lunchen hhar vi bara en lektion till, sen slutar vi. 

Ikväll ska jag till en kompis en sväng där hela tjej gänget ska ses och ha det mysigt. 

// A 

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon!
Hoppas du får en bra fredag och en underbar helg!
Kram!

2008-05-23 @ 08:33:57
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0