JÄVLIGT FÖRBANNAD!!!

Jag tror att jag får damp på alla möjliga vis. jag har sökt ett jobb här där jag bor och har snackat med snubben som sätter arbetstiderna flera gånger. Det enda han kunde lova var att sätta upp mig på en list över de som är intresserade av att jobba i sommar. Men iaf så visade det sig att en "kompis" till mig sökte samma jobb och att hon nu redan har börjat jobba. Hon har inte ens snackat med gubben eller nått.. bara traskar in och får jobb. FAN. varför ska allt vara så lätt för vissa. Det är ju inget fel på mig, varför kan inte kjag få nått av de hundra jobb som jag har sökt medan hon får 2 stycken. Hatar henne just nu .. inte bara för jobbet utan också för att hon ska vara sån jävla martyr hela tiden. Hon tror att det är så synd om henne som har det jobbigt en dag med pojkvännen och att det är så jobbigt att det tar en extra dag att få nya lägenheten tapetserad. Va fan det är inte ens hon som betalar lägenheten och jag skulle göra nästan allt för att få en så snäll pojkvän som hon har. BLÄ!! Spinkig som en pinne ska hon också vara och bara det får mig att vilja ge henne en smäll. 

Ni får ursäkta mitt något förbannade och röriga inlägg men seriöst kan inte människan sluta gnälla och få allt hon ber om.... 

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0