Kritiserar Kenza

Hej alla.

Nu kommer många av er att inte hålla med mig men jag tänkte kommentera Kenzas blogg lite snabbt.

Det är så att jag brukade faktiskt tycka att hennes blogg var helt okej. Enkel men intressant. Men på senare tiden så tycker jag ( och jag tror faktiskt att S håller med ) att hennes inlägg har blivit väldigt tråkiga. De är så innehållslösa. Nu menar jag inte att mina inlägg är mycket bättre men vi har inte heller lika många läsare. Det känns som att kvaliten på Kenzas blogg har sjunkigt snabbt. Till exempel så var jag inne på den nyss och upptäckte att hon har lagt ut en video på henne och Armani. " JA " tänkte jag som trodde att något trevligt väntade. Men nej ist innehöll videon 6 minuter med Armani som lekte med en gammal trasa och Kenza som sa " Har du rullat dig i kiss " . En kort snutt med henne och vovven skulle vara okej, men 6 hela minuter ??

nej.. ta och skärp dig Kenza och blogga som du brukade!

// A

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kan hålla med om det du skriver. Men samtisigt så tror jag att Kenza skriver precis som ho känner. Känns bloggen så just nu så känner hon väl så just nu! Många kritiserar henne för att hon tjatar så mkt om Tokio Hotel, men det struntar hon i och fortsätter skriva om hur mkt dem betyder för henne. Det är de jag gillar, lite personlighet ect. :D

2008-05-20 @ 14:02:23
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0