Ledig

Åh det är så skönt, jag är ledig idag och i morgon :) Det blir en massa plugg men det är skönt när man får göra det i sin egen takt. Jag mådde så grymt illa igår, jag hatar värmeslag. Det får jag ofta när det är så varmt, kändes som om jag skulel spy hela dagen. Drack en massa vatten och cola men det hjälpte inte. Gick och la mig tidigt och kollade på Greys anatmoy. Trots allt sov jag bra även om jag drömde att jag mådde illa. Kände mig iaf bättre när jag vaknade efter tolv timmars sömn. Så jag började dagen med att äta avokado och digestivekex till frukost ^^ Sedan svarade jag på min grekiska brevväns brev som kom igår, ska kila ned och köpa frimärken senare. Sedan pluggade jag lite och det ska jag väl fortsätta med nu :)


Ha en bra dag


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0