Mitt livs soundtrack 2

Okej, jag hittade en till sådan här så jag kör den med :P Jag har allt möjligt i mitt iTunes så det kan bli intressant ^^



Your Life: The Soundtrack
Opening credits: Wake me up when september ends - Greenday   (funkar för mig)
Waking up: Did you get my message - Jason Miraz   (Gillar inte låten firekt men titeln passar väl)
Average day: Sugar we'e going down - Fall out boy   (Åh det låter ju uppmuntrande)
First date: Fix you - Coldplay   (Aw, nån som vill fixa mig? Det låter bra ^^)
Falling in love: Don't Jump - Tokio Hotel   (Ja det hoppas jag, vore ju surt om det gick utför precis när det börjar gå frammåt)
Love scene: Untitled - Sigúr ros   (Mycket dramatiskt och rätt tragiskt, det låter som jag ^^)
Fight scene: Every you every me - Placebo   (Oh yeah)
Breaking up: We never change - Coldplay   (Nää en bra orsak att göra slut)
Getting back together: Wenn nichts mehr geht - Tokio Hotel   (Oh vad fint, när ingenting längre går...)
Secret love: Leb die sekunde - Tokio Hotel   (Japp då lever man varje sekund)
Life's okay: Schrei - Tokio Hotel   (ja, jag skriker oftast när jag är glad, inte när jag är ledsen)
Mental breakdown: Wir sterben niemals aus - Tokio Hotel   (Men jag blir ju tröstad utav att "Vi dör aldrig ut")
Driving: Suddenly I see - KT Tunstall   (Mm det vore inte bra om jag körde blind)
Learning a lesson: Schrei (orch version) - Tokio Hotel   (Eh okej?)
Deep thought: Hilf mir fliegen - Tokio Hotel   (Mm, perfekt, "kom och hjälp mig flyga")
Flashback: In die nacht - Tokio Hotel   (Oh om jag skulle ha någon som älskade mig så :))
Partying: When It rains - Paramore   (Jag gillar regn ja så där kan jag nog parta ;P, men själva låten är ju inte direkt värsta draget)
Happy dance: Ready Set Go - Tokio Hotel  (Woho, Georg's naked in the bar, people are running to their cars....)
Regreting: Totgeliebt - Tokio Hotel   (Ja jag skulle ångra mig om jag älskade mig ihjäl)
Long night alone: Love is Dead - Tokio Hotel  (Hm, eng version av låten innan, passar rätt bra)
Death scene: Rette mich - Tokio Hotel   (Ja då vill jag nog hemskt gärna bli räddad)
Closing credits: Wo sind eure hände - Tokio Hotel   (Yeah ^^)


Jag kan inte låta bli att märka att mitt shuffle verkar suga ^^ Men datorn bestämmer

Kommentarer
Postat av: camilla

Åh Rette mich är så jäkla fin den :)

2008-05-16 @ 11:31:06
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0