Nu blev det kväller ;)

Jaha , då börjar familjen gå o lägga sig och jag måste stänga av dator. Ni förstår jag har ingen egen utan måste använda hela familjens, och den står i rummet brevis mamma o pappas så det låter jätte mycket in till dom när jag skriver. Aja jag tror att jag får mig en datorn i födelsedagspresent på fredag så det fixar sig väl då skulle jag tro :P

Jag är inte alls trött än. Fast jag gick upp vid 9 i morse. Tycker att jag borde vara lite små trött iaf.
Tror att jag ska sätta mig vid tv  en stund innan jag går och lägger mig. Eller man kanske skulle passa på o börja läsa nån bra bok ^^ Nån som har något förslag på vad man ska läsa ?? Inga deckare för det orkar jag inte med just nu :P

A men vi höres alla människor ( typ de två stycken som läser bloggen med jämna mellanrum )
Puss på er <3
// A

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha en bra kväll! =)

2008-05-10 @ 22:44:20
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Skulle du kunna hjälpa mej, jag e ute efter ett par snygga glasögon, men vet inte vart jag ska leta riktigt. Har du några tips?

Haen trevlig Lördag :)

2008-05-10 @ 23:10:30
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0