Nytt nagellack och solbränna

Jag sitter just nu och beundrar mina naglar. Jag har nämligen äntligen skaffat ett ordentligt svart nagellack. Mitt gamla hade nån tråkig daskig nyans av svart och eftersom jag nästan alltid har det på mig tänkte jag att det var lika bra att skaffa ett ordentligt. Tyvärr är det inte så snyggt nu när mina händer börjar bli bruna, och det är illa. Jag gillar nämligen mina händer, de är typ det enda som jag inte har komplex för. Jag gillar faktiskt inte att vara brun i allmänhet, i alla fall inte på händerna och i ansiktet. Jag blir liksom smutsbrun och det ser mest konstigt ut. Aja, tillbaka till nagellacket. Jag minns för flera år sedan då jag tyckte att det såg läskigt ut med mörka naglar. Dock så njöt jag av när det var halloween eftersom jag då kunde måla naglarna svarta utan att någon tyckte att det var konstigt. Jag vet inte, jag hade väl en slags hat-kärlek till det. Nu älskar jag det iaf. Det är så mycket roligare och jag gillar konstigt nog när tanterna på bussen tittar med avsmak. Lite attention-whore är jag nog iaf.



// s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0