Respektlöst

Jag var tidigare medlem på en sida vid namnet THF. Det var en hemsida med forum som höll Sverige uppdaterade med nyheter inom Tokio Hotels värld. Den sidan hackades för ett tag sedan utav någon eller några som håller till på ett forum där de mer eller mindre hyllar Christer Sjögren. Jag tänker inte säga sidans namn eftersom det ger den reklam men den ligger iaf inte på en svensk server.

Det började med att bilder på flera meddlemmar på THF lades upp där och hånades, de fick massor med elaka kommentarer om deras utseende. Jag har varit där och kollat, de har en egen forumavdelning där de smutskastar alla som är meddlemmar på THF eller lyssnar på Tokio Hotel. De kan hata oss hur mycket de vill men hur kan man leva med att vara så elak? Hela THF har crashat, varför kan de inte bara sköta sig själva och skita i andra? De låtsas även vara moderatorer ifrån THF och skriver massor med knäppa saker. Illa tycker jag.

Det som nästan irriterar mig värst är att de drar in Christer, jag ogillar verkligen hans musik skarpt men jag respekterar honom som människa. Han gör vad han gillar och verkar trivas med det. Dessa hackers och mobbare smutskatar inte bara folket från THF utan även Christer. Han har ingenting med det där att göra och det ger ju inte direkt honom bra rykte. Nä fy skäms!




// S

Kommentarer
Postat av: A

usch o fy !!!

2008-05-08 @ 20:09:48
URL: http://kritisera.blogg.se
Postat av: camilla

Det är så otrolgt patetiska. Hur kan man föresten hylla Christer Sjögren höll på att garva på mig när jag läste detta xD. Dem har förstrt allt vi har byggt upp :( Men dem ska inte krossa oss ;P

Kolla gärna in mitt Th-cd fodral som jag gjort på grafisk design :) vill gärna ha lite respons :D
Kram kram

2008-05-08 @ 23:00:39
URL: http://camillajarvas.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja jag är/var också medlem på thf och det suger att man inte kan logga in!

2008-05-12 @ 19:13:29
URL: http://saganomsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0