Så skönt ^^

Jag tycker att det är så skönt att engelska nationella är över. Jag var inte nervös inför det eller så men det är skönt att slippa hela grejen :P Nån mer än jag som tyckte att det var förvånande lätt??

Idag ska jag städa huset för på lördag kommer lite folk hit för att fira mig, grilla och ha det mys. Yay :) Synd bara att det ska vara dåligt väder :/ men det går nog så bra så.
Funderar på om jag ska göra min kladdkaka som jag är the king på eller om jag ska försöka mig på nån slags cupcakes. Jag har aldrig gjort cupcakes så det kanske kan vara lite svårt. Kanske ska tillägga att jag bränner allt jag tar vid i köket. Och om det inte blir bränt så smakar det skit ist :S
Som sagt ska jag städa lite för det kommer jag inte att hinna i morgon.

Puss på er // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0