Spring nicht

Okej i brist på fanatsi fick det bli min titel, jag hör nämligen den i bakgrunden eftersom min Zimmer 483 live in Europe-dvd står på i vardagsrummet. Jag är som bekant inte på femtioårsfest som resten utav min familj. Det är dumt för det stod i tidningen att alla fick komma men bara vissa fick inbjudan, dvs de flesta utom jag. Visst jag kunde ha gått iaf men jag slipper helst, min familj verkar dock tycka att det är rätt jobbigt. De har tassat runt här och varit oroliga för mig hela eftermiddagen. Dock skulle min kompis som var där komma hit när de hade ätit, hon var tvungen att åka dit för sin mamma. Men hon har inte hört av mig. Men jag klarar mig utan det ;P Med cola, pizza, godis och bra musik :)

Scheisse nu började Corinna sjunga på Der Letze tag, måste springa ned och byta låt ^^ Efter att jag har skrattat lite åt Bills min x) Man riktigt ser hur det skär i öronen på honom. Nej nu ska jag inte vara elak, jag skulle inte göra det bättre än henne. Jag skulle nog inte ens stå upp x)


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0