Vad ska jag göra med mitt hår?

Jag har funderat på vad jag ska göra med mitt hår. Jag har ganska långt, mörkt hår utan någon riktig frisyr. Jag brukar tuppera underhåret och spraya det lite för att få volym men mitt hår är så himla tungt. Jag funderar på att leta reda på nån bra frisör som kan klippa upp det utan att klippa av det, vilket de ofta tenderar att göra. Jag funderar på att tona det lite mörkare till hösten med för det känns onödigt att göra det nu eftersom det komemr att solblekas... Men det känns bara så tråkigt. Jag är nästan frestad att anta en kompis förslag om tvilling-frillor. Hon försöker övertala mig att skaffa samma frisyr som Bill Kaulitz, hon skulle då skaffa samma frisyr som Tom Kaulitz.  Jag har ingen större lust att kopiera Bills hår men jag skulle gärna se henne i dreads bara för att det är mer komplicerat x) Nä, jag satsar nog på att behålla mitt hår iaf ^^

Om inte ni har några bättre tips förstås?

// S

Svar till Camilla: Jag menar den han har nu ^^ Lejonmanen liksom ;P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha kuul xD. Men Bill har aft 20 olika frisyrer ;)

2008-05-18 @ 19:11:05
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0