Yo :P ...

Yo :P

Nu sitter jag hemma och störs av alla racerbåtar som åker runt runt runt här utanför..varför måste dom hålla på på helgerna när man vill ha det tyst och lugnt ??

Jag kom iaf nyss hem ifrån S. Vi softade och hade det skönt.. vi hade tänkt att planera en maskerad som vi ska ha senare i sommar men det blev inte så mycket av det , S hade med en annan vän också o det hade nog inte varit så kul för henne att bara sitta brevid medan vi snackade om festen. Men det blev massa guitar hero ist ^^ Grymma var vi, eller hur S ?!

Nu ska jag läsa lite bloggar för det har jag inte gjort på flera dar :P så om jag ska kolla din blogg, säg till ^^

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0