Hej hopp

Idag har jag varit i skolan som vanligt, lovet gick alldeles för fort ^^

Jag hade kul i Riga trots att det fanns en hel del underliga människor. Jag shoppade en del, det blev tre toppar, lite smycken och presenter till en vän som snart fyller år. Imorgon har jag sovmorgon så då ska det bli plugga av, det är för övrigt det jag har gjort nu i eftermiddag. Jag är så oerhört trött på kvällarna nu för tiden, jag går och lägger mig runt nio varje kväll nästan jämt. Det kommer nog ske idag med. Annars lyssnar jag på Låt den rätta komma in på bokband. Jag läste den för lite mer än ett år sedan men blev nyfiken igen efter att ha sett filmen.

Nej, nu ska jag ta det lite lugnt.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0