Måndag

Ja, idag är det måndag ^^ Igår spenderade jag hela dagen med att plugga... Idag hade jag två lektioner och efter det stack jag och tränade en snabbis. Sedan har det varitkonstant pluggande xS *suck* Det är i alla fall skönt att jag har dator på rummet så jag får lugn och ro. Det är behövt eftersom mamma och syrran bråkat non-stop de senaste dagarna.

Imorgon börjar jag sent men har seminarie så det måste jag förbereda mig för på morgonen. Efter det har jag engleska där vi ska läsa ut böcker som vi ska ha läst till då, har väl typ 100 sidor kvar :( Sedan är det psykiatri och hem för mer plugg. Franska, staden och framtiden, psykiatri och matte. Hur ska jag orka?

Idag har jag iaf aktiverat utlandsbetalningar för mitt bankkort så att jag kan köpa saker från typ tyska amazon ^^ Typ exempel en liten fin dvdbox som släpps i december :)... Who am I kidding? XDXDXDXDXDXD YAY!

Nä nu ska jag återgå till min uppsats som ska vara klar till imorgon.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0