Bloggar, när det börjar gå utför

Ingen har väl missat att Katrin fått sparken från tv4s eftersnack. Detta pågrund utav elaka påhopp i studion och i hennes blogg. Hon kör ungefär samma stil som exet Alex.

Dessutom upptäckte jag just att föredetta Blondinbella, nuvarande Isabella har börjat blogg på 1000apor. Jag har alltid tyckt att hon verkar lite korkad men nu ser jag vad hon igentligen är arrogant och elak. Hon är asförbannad för att Kenza vann ett pris som även hon var nominerad till, hon tycker att det är synd att det är tillåtet att rösta om man inte kan läsa utan bara kollar på bilderna. Lilla Bella, du är inte så bright som du tror. Visst du må dra in pengar genom ditt varumärke osv. Men streetsmart är du verkligen inte. Anledningen till att du är känd är inte att folk beundrar dig, majoriteten utav de jag har stött på föraktar dig, skrattar åt dig. Ibland har det funnits stunder då jag har tänk, hm, hon kanske inte är så dum iaf. Men när du kallar folk för fittor, upprepade ggr skriver "negerbarn" och hyllar dig själv i din blogg kan jag inte mer än att sucka. Du kommer att förgöra dig själv Bella.

Jag gillar verkligen inte Kenza men ska valet stå mellan en person som är bortskämd och aningen självgod och en som inte bara är det utan även arrogant och elak. Får jag väl nöja mig med den förstnämnda. Det är bara lite tragiskt att sådana unga tjejer ska lyftas fram, jag menar de tror inte bara själva att det går för sig, de får andra unga att tro det med. Kanske är det charmigt när en 17-18 åring säger dumma saker. Men aktar sig inte Bella och co blir det som för Katrin, förödmjukelse i pressen.

// Sara


Kommentarer
Postat av: Agnes

bra skrivet!

2008-10-18 @ 12:46:01
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0