FANFANFAN :'(

För de som inte visste det så lovade Tokio Hotel sina fans ett fanparty och en enorm skivsignering i ett Europeiskt land om de skulle vinna nån VMA: De vann ju och lovade att släppa info. Jag har väntat på infon i evigheter eftersom vi visste att det skulel finnas en tävling där man kunde vinna biljetter eller likannde. Nu får jag äntligen reda på att det verkligen kommer att äga runt, efter veckor utav väntan. Tävlingen börjar självklart ett par timmar efter att jag har åkt på semester. Eftersom jag är bortrest i flera dagar kan jag ju bara drömma om att anmäla mig till det. LIfe sucks sometimes!! x(



/ Sara

Kommentarer
Postat av: Fisförnäma Cia

kan inte någon du känner hjälpa dig? :/ sånt där är ju bara för trist annars.. när man väntat och väntat :(

2008-10-23 @ 23:31:17
URL: http://fisfornam.blogspot.com
Postat av: Fisförnäma Cia

förstår vad du menar, jag avskyr också att be om tjänster :/ men detta är ju lite av en nödsituation och jag tror du kommer ångra dig om du inte gör det ;)

lycka till!

2008-10-24 @ 09:10:05
URL: http://fisfornam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0