Gå och dö studentmössa!!

Fan va allt ska vara komplicerat! Jag beställde en studentmössa i torsdag men sen dess har jag ångrat mitt köp och vill ändra det. Jag upptäckte att jag skrev 2009 på glaset två ågner. MISSTAG!! Och så vill jag inte längre ha lika mycket text på mössan.

Men det ska ju vara så himla svårt att ändra. Det borde ju inte vara några problem eftersom den inte har gjorts än. Men jag har iaf bestämt att jag ska ringa dom. Så allt går rätt till. Men det kan jag inte gör förrän i morgon :/ Damn, jag vill ha allt fixat idag !



/ Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah,.- jag vill ha en mössa som de står 2009 på två gånger!! KLOCKRENT angnes, den blir personlig och mega het! =) PUSSPÅREJ diggar b l o g g e n btw <3 //daniela

2008-10-07 @ 18:52:35
URL: http://tjugofyrasju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0