God morgon :)

Idag är jag lite gladare än vad jag var sist jag skrev. Dock har jag feber liksom de senaste dagarna.

Igår var jag på bio med några vänner och såg "Låt den rätta komma in" jag gillade den verkligen, fantastiska skådisinsatser. Dock var den inte lika hemsk som boken men det är ju logiskt. Jag oroade mig lite för vad de stackars barnskådisarna skulle behöva utstå, men som tur var så var det inte så farligt. Dock lyckades de verkligen fånga känslan jag fick utav boken. '

Det enda som inte var bra vara tt man missade mycket om man inte läst boken, det blev en del förklarande efteråt.

Idag ska jag och fler hem till Pierre som fyllde år häromdan, sedan ska vi ut tror jag. Om vi kommer in nånstans ^^



// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0